×

حل تمرینات مضمون ریاضی مکاتب افغانستان (جلد اول - از صنف اول تا صنف ششم)


حل تمرینات ریاضی مکاتب افغانستان (جلد اول - از صنف اول تا صنف ششم)، کتابی است که به همت استاد عبدالستار بهادری پدید آمده است.

در مقدمه کتاب آمده است: یکی از خدمات اساسی اکادمی درخت دانش، ارایه‌ی مطالب باز آموزشی شامل مواد ممد درسی و کتاب‌های درسی مکتب ، منابع علمی، هنری، ادبی و غیره به صورت آنلاین و رایگان است که از طریق کتاب‌خانه‌ی درخت دانش ارایه می‌شود.  به همین سلسله، حل و مشق تمرینات مضمون ریاضی صنف‌های اول تا دوازده مکاتب افغانستان به صورت فصل‌وار مربوط هر صنف، به صورت جداگانه توسط استاد عبدالستار بهادری  قبلاً حل و در کتاب‌خانه‌ی درخت دانش به نشر رسیده و مورد علاقه و استفاده بسیاری از کاربران کتاب‌خانه قرار گرفته  بود. اینک مجموعه‌ی حل تمام تمرینات مضمون ریاضی را از صنف اول تا صنف دوازده‌ی مکاتب افغانستان در دو جلد، جلد اول حل تمرینات ریاضی صنف اول تا صنف شش و جلد دوم حل تمرینات ریاضی از صنف هفتم تا صنف دوازدهم) را در کتاب‌خانه‌ی درخت دانش  به نشر می‌رسانیم.

امیدواریم شاگردان مکاتب افغانستان، استادان مضمون ریاضی و سایر علاقه‌مندان از این مجموعه استفاده‌ی بهینه نموده و این مجموعه بتواند ایشان را در تدریس و آموزش به وجه احسن کمک نماید.

جا دارد در این جا از زحمات مداوم و خستگی‌ناپذیر استاد عبدالستار بهادری که این مجموعه را تدوین نموده‌ است، ابراز سپاس و قدردانی نماییم.

Please click the button(s) below to download the resource(s)

 Glossary

File 1

pdf

Please login to download this file.


About this resource

نویسنده

عبدالستار بهادری

ترجمه‌گر

جواز/ دارنده حق چاپ

CC BY / CC BY-SA

نظرات

0 نظر تا کنون

Please login to add comments.